Home

Αντικείμενο του επιστημονικού αυτού Διημέρου είναι η χαρτογράφηση της πορείας της ιστοριογραφίας της ελληνικής εκπαίδευσης, που, αν και έχει αναγνωρισιμότητα πεδίου ήδη από τον 19ο αιώνα, παρουσιάζει ερευνητική ευρωστία με σχετικές επιστημονικές δημοσιεύσεις από τη δεκαετία του 1970 και εξής. Η βιβλιογραφική παραγωγή στην τεσσαρακονταετία αυτή ανασυγκρότησε σε σημαντικό βαθμό την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα του παρελθόντος, διαμορφώνοντας παράλληλα τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του επιστημονικού πεδίου της Ιστορίας της Εκπαίδευσης μέσα από τις θεωρητικές παραδοχές και τα μεθοδολογικά παραδείγματα που κυριάρχησαν, αλλά και τις θεματικές, τον ιστορικό χρόνο και χώρο που έλκυσαν περισσότερο το ερευνητικό ενδιαφέρον.