2020 |
Οι αντιλήψεις και τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών στην πορεία εξέλιξης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: 1985-2014 |
Ντόνα, Ειρήνη Κ. |
Περιβαλλοντική εκπαίδευση |
Κίνητρα εκπαιδευτικών |
Ρόλος εκπαιδευτικών |
2020 |
Ο λόγος των εκπαιδευτικών και ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς: εκπαίδευση, εκπαιδευτικοί και ταυτότητες την περίοδο 1945-1949 στην περιοχή της Φλώρινας |
Κουρεμένου, Ειρήνη Γ. |
Ταυτότητες |
Λόγος |
Εκπαίδευση |
Εθνικισμός |
Κριτική ανάλυση λόγου |
2020 |
Θεωρήσεις της γυναικείας φύσης και εκπαίδευσης στην πρώιμη νεότερη Ιταλία: 16ος-18ος αιώνας |
Λεοντσίνη, Μαρία - Κωνσταντίνα Γ. |
Πρώιμη νεότερη ευρωπαϊκή ιστορία |
Πρώιμη νεότερη Ιταλία |
Γυναικείο ζήτημα |
Ιστορία του φύλου |
Διανοητική ιστορία |
Εκπαίδευση των γυναικών |
Καθολική μεταρρύθμιση |
Διαφωτισμός |
2020 |
Η εν δράσει θητεία του διευθυντή σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα |
Κατσιγιάννη, Ελένη Α. |
Σχολική βελτίωση |
Διευθυντής σχολείου; Ρόλος; Θητεία |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
2020 |
Η αξιολόγηση της δευτεροβάθμιας και της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα και την Αγγλία: συγκριτική, ιστορική, θεσμική και ιδεολογική προσέγγιση: περίοδος: 1974-2013 |
Παντελοπούλου, Σταυρούλα Π. |
Αξιολόγηση |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Ανώτατη εκπαίδευση |
2020 |
Η αγγλική και γαλλική γλώσσα στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας την περίοδο 1836-2016: μια ιστορική και παιδαγωγική προσέγγιση |
Boϊδάκου, Ειρήνη Δ. |
Αναλυτικό πρόγραμμα |
Αγγλική Γλώσσα |
Γαλλική Γλώσσα |
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
2020 |
Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση 20ος, 21ος αιώνας: οι επιπτώσεις της κοινωνικής αλλαγής στις στάσεις και στους θεσμούς (με έμφαση στον θεσμό της εκπαίδευσης) |
Γκιούρογλου, Χαριτωμένη Α. |
Οικονομική κρίση |
Κοινωνική αλλαγή |
Οικογένεια |
Ευρωπαϊκή Ένωση |